آموزش

Master of Business Administration (MBA )

دوره مدیریت MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی  است که برای تکمیل  مهارتهای مدیریتی مخاطبان در مسیر شغلی آنان در نظر گرفته شده است.  طی این دوره درس های متنوعی در گرایش مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین الملل ارایه می شوند. بنابراین دانش آموختگان این گرایش می توانند به فراخور علاقه خویش در مشاوره یا مدیریت بخش های مختلف سازمان ها اعم از تولیدی و یا خدماتی مهارت های لازم را کسب کنند.  همچنین در این گرایش  با هدف  افزایش توانایی متقاضیان در تجزیه و تحلیل بازار در زمینه های : توانایی ارایه کالا و خدمات به موضوع هایی مانند بازاریابی خدمات، ارتباطات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، رفتار مصرف کننده پرداخته می شود. ایجاد دوره MBA به منظور گسترش داننش و تربیت متخصصان و پژوهشگرانی است که با فراگیری آموزشهای لازم و آشنایی با روش های پژوهش علمی، مهارت لازم را برای آموزش، پژوهش و خدمات پیدا می کنند.

اهداف دوره:

  • پرورش مديران كارآمد براي اداره سازمانهاي اقتصادي - اجتماعي، توليدي و خدماتي درشرایط رقابتی.
  • کمک در تدوین استراتژی های تولید ، توزیع و فروش وارائه خدمات.
  • راهبری وايجاد تحول دربخش تحقیق بر وضعیت بازار، شناخت مشتریان و رقبا و یافتن حامی مالی.
  • كارآفريني و تشخیص فرصت ها .
  • مدیریت بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتری.
  • مدیریت برند سازی، توسعه محصول و خدمات.
  • طراحي، هدايت و رهبري تحول در كل سازمان پس از كسب تجارب عملي در مديريت.

طول دوره MBA :

طول دوره ١ سال بوده و تعداد واحدهاي لازم براي فارغ التحصيل شدن ٣٢ واحد درسي است.

شرايط ورود به دوره:

١) داشتن شرايط عمومي ورود به آموزش عالي ٢) داشتن حداقل گواهينامه كارشناسي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و همچنین  گزينش از طريق بررسی سوابق علمی و تجربی در کمیته تخصصی.

سر فصل دروس :

جدول1  : دروس اصلی ( اجباری)

توضیحات

ساعت

تعداد واحد

نام درس

کد درس

عملی

نظری

 

-

2

2

برنامه ریزی استراتژیک

510

 

-

2

2

حقوق بازرگانی

520

 

-

2

2

بازاریابی پیشرفته

505

 

-

2

2

مدیریت منابع انسانی پیشرفته

550

 

-

2

2

اقتصاد بین الملل

560

 

-

2

2

تئوری های سازمان و مدیریت پیشرفته

570

 

 

 

جمع 12 واحد

 

 

 

جدول 2 : دروس تخصصی (گرایش بازاریابی)

توضیحات

ساعت

تعداد واحد

نام درس

کد درس

عملی

نظری

 

-

2

2

مدیریت بازاریابی بین الملل

604

 

-

2

2

مدیریت صادرات و واردات

620

 

-

2

2

مدیریت استراتژیک بازاریابی

625

 

-

2

2

مدیریت فروش

630

 

 

جمع 8 واحد

 

 

 

 

 

 

 

جدول  3:  دروس اختیاری

توضیحات

ساعت

تعداد واحد

نام درس

کد درس

عملی

نظری

 

-

2

2

فرصت های کارآفرینی

560

 

-

2

2

بازاریابی صنعتی

580

 

-

2

2

روش تحقیق

500

 

 

جمع 6 واحد

 

 

 

 

جدول 4 : جمع واحد 32

تعداد واحد

نوع درس

6

دروس اختیاری

12

دروس اصلی

8

دروس تخصصی

6

پایان نامه

 

پايان نامه :MBA

دانشپذیران MBA باید ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺁﻳﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﺗﺤﺼﻴﻼﺕ ﺗﮑﻤﻴﻠﻲ وضوابط اعلامی معادل  6 واحد پایان نامه ﺍﺧﺬ ﻧﻤﺎﻳﻨد. پیش نیاز ثبت نام در پایان نامه درس روش تحقیق می باشد. 

 

 

 

هزینه های دوره:

هزینه یک سال آموزشی عالی دوره فوق معادل  250,000,000 ریال  جهت ورودی های سال 1397 می باشد که هزینه های رفت و آمد، اقامت ، و غذا نیز به عهده دانش پذیران خواهد بود.

مکان برگزاری دوره :

این دوره ها در تهران  و قشم با بهره مندی از اساتید برجسته ایرانی و بین المللی به اجرا خواهد رسید .

مزایای دوره:

  • بهره مندی از تجارب اساتید برجسته مدیریت و حوزه کسب وکار.
  • بهره مندی از آموزش های استاندارد بین المللی.
  • کسب مهارت و دانش و توانایی اجرایی در خصوص روش های تحقیق و توسعه و بازاریابی.
  • کسب مهارت بکارگیری دانش مدیریت کاربردی در حوزه تجارت ( کسب و کار).
  • دریافت گواهینامه معتبر و بین المللی.

 

ارتباط با ما


 ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17 پنجشنبه 8:30 الی 13

آدرس : پل کالج ، کوی البرز2 ، کوی البرز 1 ، پلاک 20 ، ساختمان اداری
تلفن تماس : 66485226 - 021 و 66485074 - 021
آدرس ایمیل پشتیبانی : admin@siti1.org  خدمات : info@siti1.org

تماس با ما آدرس سایت : siti1.com - siti1. org

آمار سایت

کاربران
1
مطالب
54

حاضرین در سایت

ما 232 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

Template Design:Dima Group